Telefon : 0311.300.295 | E-mail : suport@mobilierb2b.ro

TERMENI SI CONDITII

I. ASPECTE GENERALE

MOBILIER B2B se adresează persoanelor juridice, private și publice, care vor să acceseze beneficii speciale avand în vedere statutul persoanei juridice, indiferent de valoarea comenzii. Oferta de pret va personalizata in functie de valoare achizitionata la o singura comanda sau pe un anumit interval de timp. De oferte avantajoase beneficiaza companiilor indiferent de dimensiunea lor, de numarul de angajati, daca sunt clienti finali ( utilizatorii directi ai produselor) sau sunt revanzatori.

Definiții și condiții tehnice pentru utilizarea platformei MOBILIER B2B

1. DEFINITII:

TERMENI SI CONDITII- constituie prezentul document, care stabilește regulile aplicabile achiziționarii de produse și servicii disponibile pe platforma online de comenzi de mobilă și decorațiuni MOBILIER B2B.

MOBILIER B2B - este o platformă online de comenzi engros B2B de mobilier și decorațiuni disponibile la adresa www.mobilierb2b.ro, administrată de Furnizorul de produse și servicii ACAJU.

FURNIZORUL - platforma online de comenzi engros B2B de mobilier si decoratiuni MOBILIER B2B este operata de ACAJU SRL, RO14050238, J37/572/2004, companie romaneasca, cu sediul social in Vaslui, strada Petru Rares, 264, sc.B, ap.1 , parter si Centru Logistic National in Vaslui, strada Fabricii, nr. 4 (intra prin strada Oborului); denumită în cele ce urmează „Furnizor”.

UTILIZARE PLATFORMEI- are loc prin intermediul Contului de utilizator. Serviciile de pe Platformă sunt disponibile doar persoanele juridice înregistrate în platforma, indiferent de forma lor de organizare, din sectorul public sau privat: II, PFA, SRL, SA sau din Sectorul Public (Primarii, Consilii, Autoritatea, Educational).

LOCUL DE FURNIZARE A SERVICII – acordul privind furnizarea produselor și serviciilor se realizează la sediul social al Furnizorului de produse și servicii mai sus menționate. Termenii și condițiile MOBILIER B2B vor fi guvernate de legea română; încheierea și executarea contractelor acoperite de Termeni și Condiții vor fi supuse legii române. Litigiile vor fi soluționate de instanțele aferente sediului Furnizorului de produse și servicii.

UTILIZATOR– devii Utilizator atunci când înregistrezi un Cont pe platforma MOBILIER B2B în conformitate cu regulile de stabilitate în Termeni și Condiții. Fiecare entitate care desfășoară o activitate de afaceri poate deveni Utilizator al platformei MOBILIER B2B. În acești Termeni și Condiții folosim și termenii „Client”, „Vânzător” sau „Cumpărător”.

FURNIZOR - un furnizor de servicii de plată care deține și operează un sistem care permite Utilizatorilor să efectueze plăți.

PLATA - plata pentru care face obiectul Produse sau Tranzacției pe MOBIL2B, efectuează serviciile B Servicii de plată furnizate de furnizori.

CONT– pachetul de informații despre Utilizator precum și setul de funcționalități MOBILIER B2B disponibil după înregistrarea și accesarea Platformei. Contul permite stocarea datelor Utilizatorului, editarea acestora și executarea de Tranzacții pe MOBILIER B2B.

ÎNREGISTRARE - aceasta este definiția pentru formularul de pe Platformă, cu abilitatea completă și trimitere să înceapă crearea Contului dumneavoastră pe platforma MOBILIER B2B. Pentru a vă înregistra pe MOBILIER B2B, trebuie să furnizați detaliile complete ale entității dumneavoastră, să stabiliți datele de conectare și să vă vorbiți care vă permite să accesați contul dumneavoastră. Pentru a beneficia de condițiile comerciale, va fi necesară prezentarea unor documente specifice.

ACTIVARE- procesul de punere la dispoziția utilizatorului a funcționalităților Platformei, care vor permite utilizarea pe deplin a contului MOBILIER B2B în calitate de Cumpărător.

VERIFICARE - procesul de autorizare a Contului înregistrat realizat de MOBILIER B2B pentru a asigura securitatea Utilizatorilor pe Platformă, inclusiv a Tranzacțiunilor efectuate de aceștia.

MANUAL - instrucțiuni de utilizare a MOBILIER B2B împreună cu descrierea funcționalităților, ce includ fără a se limita: o descriere a regulilor privind gestionarea contului.

PRODUS - un obiect, un serviciu sau un obiect și un serviciu care face subiectul unei oferte de vânzare.

OFERTĂ PERSONALIZATĂ - o propunere de încheiere a unui contract de vânzare în termenii și condițiile de stabilitate de Furnizor, ținând cont de conținutul Termenilor și Condițiile, în baza unei liste de preturi personalizate după volumul de produse comandate de către Client intr-o singură tranzacție sau în mai multe. tranzacții desfasurate intr-un interval de timp.

TRANZACTIE – setul de activitate pentru încheierea și executarea contractului de vânzare în cadrul MOBILIER B2B dintre Cumpărător și Vânzător/Furnizor.

PREEVEDERILE LEGISLATIEI ROMANE – legislația aplicabilă tuturor aspectelor legate de Termeni și condițiile aceasta română.

Printre altele, se aplică următoarele:
● CC - actul din 23 aprilie 1964 - Cod civil
● Legea drepturilor de autor - legea din 4 februarie 1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe
● Legea proprietății industriale - legea din 30 iunie 2000 - Legea proprietății industriale
● PSEMA - Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea serviciilor prin mijloace electronice
● CUCA - Legea din 16 aprilie 1993 privind combaterea concurenței neloiale.

2. Condiții tehnice necesare pentru utilizarea platformei MOBILIER B2B:
- conexiune la Internet, browser configurat conform standardelor Opera, Firefox, Chrome sau Microsoft Edge în cea mai recentă versiune; - rezoluție a ecranului de cel puțin 1024x768; opțiune activată pentru acceptarea „modulelor cookie”; - compatibilitate JavaScript activată și un cont de e-mail activ.

II TRANZACȚII, adică TERMENI ȘI CONDIȚII DE ÎNCHEIERE, EXECUTARE ȘI ÎNCETARE A CONTRACTELOR PENTRU LIVRAREA DE PRODUSE SI/SAU SERVICII.

1. DISPOZITII GENERALE

1. Dacă vă conectați la MOBILIER B2B, confirmați că ați luat la cunoștință și acceptați Termenii și condițiile noastre. Aceasta înseamnă, de asemenea, că ați încheiat un contract cu noi pentru furnizarea de produse și/sau servicii.
2. În calitate de Utilizator, mandatați MOBILIER B2B să vă trimită informații legate de contract și executarea acestora la adresa de e-mail indicată la plasarea unei comenzi.
3. Utilizarea MOBILIER B2B este gratuită.
4. Furnizorul rezervării dreptul de a acorda - la propria discreție și ca parte a campaniilor promoționale - reduceri individuale. Posibila acordare sau modificare a sumei unei reduceri nu necesită o modificare a Termenilor și Condițiilor.

2. CONTUL DE UTILIZATOR

1. Utilizarea platformei MOBILIER B2B este posibilă după înregistrarea unui Cont în conformitate cu Termenii și condițiile în vigoare. Activarea vă va permite accesul la lista de preturi personalizate după profilul dumneavoastră de Cumparator.
2. poate crea un cont completând formularul disponibil pe mobilierb2b.ro.
3. Detaliile pe care le solicităm în timpul înregistrării sunt, printre altele: numele complet al afacerii, adresa completă a sediului social, adresa de e-mail și numărul de telefon; IBAN-ul contului bancar și datele de conectare și parola pe care le veți stabili pe cont propriu în timpul înregistrării.
4. Re achiziționați că puteți fi Utilizator numai atunci când aveți un statut activ al activității dumneavoastre de afaceri, adică activitatea dvs. de afaceri nu este si/sau nu poate fi suspendata.
5. În plus față de furnizarea datelor de sus, înregistrarea unui cont mai necesar confirmarea acceptării acestor Termeni și condiții - această opțiune poate fi găsită în formularul de înregistrare. Când trimiteți formularul complet, veți primi un mesaj de la MOBILIER B2B - link-ul de activare din acesta vă va permite să setați o parolă pentru a vă accesa contul și a confirma înregistrarea. Acesta este momentul în care să încheiați un contract cu Furnizorul de produse și/sau servicii.
6. Nu uitați că fiecare obligație de a vă actualiza modificarea a datelor furnizate la înregistrarea contului, de exemplu schimbarea sediului social al companiilor dumneavoastră, în panoul de setări.
7. Din motive de securitate a Utilizatorilor, vă vom verifica datele și vă vom valida contul de utilizator după confirmarea corectitudinii acestuia.



3. Executarea comenzii

Efectuarea unui serviciu în cadrul platformei MOBILIER B2 necesită autentificarea prin furnizarea unui nume de utilizator și parolă corectă.

4. Termenii și condițiile de încheiere și încetare a contractelor pentru furnizarea de produse și/sau servicii

1. Vă puteți șterge contul printr-un e-mail către suport@mobilierb2b.ro în orice moment.
2. Contractul dintre dumneavoastră și MOBILIER B2B va fi reziliat după ștergerea contului.
3. Ultima dumneavoastră comandă va fi procesată conform termenilor și condițiilor în vigoare în momentul în care ați început plasarea comenzii.
4. Dacă încălcați prevederile acestor Termeni și Condiții, nu rezervăm dreptul de a rezilia contractul de păstrare a Contului, pe baza unui preaviz de treizeci de zile. Veți primi o justificare a unei astfel de decizii din partea noastră. Reînregistrarea contului la MOBILIER B2B va necesita acordul nostru. Respectarea Termenilor și condițiilor este o garanție pentru evitarea unei astfel de situații.

5. Contact

1. Ne pot contacta în scris prin trimiterea unei scrisori la adresa ACAJU SRL, Vaslui, strada Traian, 91 sau electronic utilizând adresa de e-mail suport@mobilierb2b .ro 2. MOBILIER
B2B poate utiliza toate datele pe care le-ar avea. ați introdus în contul dumneavoastră pentru a vă contacta.
3. Atât MOBILIER B2B cât și Utilizatorii au obligația de a se informa imediat și reciproc cu privire la orice modificare a adresei lor de e-mail de serviciu, precum și a altor date și adrese de contact.

6. Reclama

1. MOBILIER este obligat să asigure și să asigure buna funcționare a platformei, dacă este necesar, să vă asiste în rezolvarea problemelor tehnice. 2. Dacă în opinia dumneavoastră, MOBILIER B2B nu funcționează, poate face o reclamație trimițând un e-mail la adresa: suport@mobilierb2b.ro. Reclamația trebuie să conțină datele dumneavoastră, o descriere concisă a obiecțiilor Dvs., date și ora apariției unei probleme și o propunere cu privire la modul de soluționare a reclamației.
3. Vom răspunde la reclamația dumneavoastră în termen de 14 zile; în situații extreme de complex ne rezervăm dreptul de a prelungi această activitate.
4. Dacă reclamația nu cuprinde detalii care să nu permită să rezolvăm problema sau să ofere un răspuns, vă vom cere să o completați. Termenul limită pentru procesarea unei reclamații începe din momentul obținerii unei descrieri complete a obiecțiilor dumneavoastră.

7. Riscuri asociate utilizării serviciilor furnizate prin mijloace electronice

1. Vă rugăm să obțineți prin utilizarea internetului, puteți fi expus la:influența malware-ului, care rul-un mediu de rețea distribuită prin replicarea codului, încălcarea măsurilor de securitate pentru a obține informații personale și confidențiale și în consecință, furtul. de identitate prin trimiterea de mesaje electronice false asemănătoare cu cele autentice, tentative de phishing prin trimiterea de informații electronice false, care seamănă foarte mult cu cele autentice și, în consecință, obținerea informațiilor personale și confidențiale despre client, ascultare neautorizată prin intermediul unui software. de calculator al domeniul de aplicare este interceptarea și, eventual, analizarea datelor din rețea (spyware), încălcarea drepturilor de autor prin copierea și utilizarea lor neautorizată fără consimțământul entității îndreptate,punerea la dispoziție a malware-ului modificat de terți.
2. Întreprindem acțiuni pentru a minimiza riscul unor astfel de amenințări și de a vă informa despre un risc crescut de un anumit tip.

MOBILIER B2B nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat de utilizare electronică decât dacă Utilizatorul face dovada că prejudiciile suferite de acesta se datorează neexecutării obligațiilor stipulate mai sus.

8. CONFIDENTIALITATEA

1. Prelucrăm datele dumneavoastră în conformitate cu politica de confidențialitate care constituie Anexa Politică de confidențialitate la prezenții Termeni și Condiții.
2. Putem prelucra, în scopuri analitice și statistice, alte date care nu sunt indicate mai sus, dar care sunt legate de activitate pe platforma MOBILIER B2B. Facem acest lucru pentru a beneficia de calitatea serviciilor prestate, precum si pentru a avea un lucru MOBILIER B2B.

III DISPOZIȚII FINALE

1. Termenii și condițiile vor intra în vigoare la data publicării pe www.mobilierb2b.ro.
2. MOBILIER B2B poate modifica prezența Termeni și condiții. Modificarea va intra în vigoare a specificației datelor de Furnizorul de Produse și/sau Servicii.
3. Termenii și condițiile au fost elaborate pe baza și sunt supuse legislației române, legislația română se va aplica în special încheierii și executarea contractelor acoperite de acești Termeni și condiții.
4. Anexele la prezenții Termeni și Condiții sunt parte integrantă a acestora.

Autentificare

Ai uitat parola?