Telefon : 0311.300.295 | E-mail : suport@mobilierb2b.ro

Informatii Program Partener

MOBILIER B2B - Prima platformă din Romania All-In-One pentru Consiliere Clienti si Comenzi engros de articole home&deco dedicata  companiilor si profesionistilor.  Un singur loc pentru toate solutiile deoarece nu ne adresam doar unui tip de afacere, ci avem solutii personalizate pentru orice companie privata sau publica, indiferent de marimea ei, fie ca e revanzator sau client utilizator final al produselor. Ca e de mobilat un birou sau o cladire de birouri, un restaurant, pensiune sau hotel, ca e de aprovizionat un magazin fizic sau online, cu achizitie de stoc sau in sistem dropshipping, echipa noastra de key account manageri vor propune intotdeauna o oferta de nerefuzat, cu preturi personalizate in functie de valoarea achizitionata o singura data sau pe un interval de timp prestabilit. Avem in permanenta un stoc de cateva milioane de euro format din mii de produse cu livrare oriunde in Romania si alte mii de produse pe care le aducem la comanda in timpul cel mai scurt. Lucram doar cu furnizori testati in cei peste 17 ani de afaceri in domeniu.

  • Cum a început proiectul MobilierB2B - Prima platformă din Romania All-In-One pentru Consiliere Clienti si Comenzi engros de articole home&deco dedicata  companiilor si profesionistilor?

Evenimentele ultimilor 3 ani in care s-au suprapus mai multe tipuri de crize ce au condus la probleme pe lanturile de aprovizionare la nivel global, limitarea deplasarilor, inflatie accelerata, cresterea costurilor de finantare si a costului vietii in general, dar si diminuarea accesului companiilor mici si medii din retailul de mobilier la furnizori de top plus deficitul de personal specializat, au generat necesitatea unei solutii care sa rezolve multe din problemele afacerilor din domeniu, intr-un mod simplu si unitar.

Asa a aparut solutia inovatoare MOBILIERB2B, prima platformă din Romania All-In-One pentru Consiliere Clienti si Comenzi engros de articole home&deco dedicata  companiilor si profesionistilor.

  • Ce probleme rezolva?

1. Problema Diversitatii de Gama si Produse. Nu mai ai nevoie de zeci de furnizori pentru a avea o oferta diversificata. Acum ai o selectie mare de produse intr-un singur loc, cu preturi bune de achizitie si marje excelente la revanzare. La lansare sunt disponibile pentru comanda mai mult de 4000 de produse din care peste 1500 sunt in stoc cu expediere a doua zi. Oferta se va diversifica in mod constant.

2. Problema Logistica. Nu mai trebuie sa te adaptezi logistic la modul de comanda si livrare a multiplilor parteneri. Comanzi intr-un singur loc produse de la furnizori din tari diferite. Un singur contact, un singur mod de a comanda.

3. Problema Stocurilor Nu trebuie sa mai investesti proprii bani in stocuri costisitoare. Nu trebuie sa mai ai grija administrarii stocului, a deterioratelor, furturilor, greselilor si nici a personalului aferent. Stocul platformei este ca si stocul tau. Poti rezerva imediat din mii de articole aflate intr-un stoc de cateva milioane de euro.

4. Problema Instruirii de Produs. Nu mai esti nevoit sa cauti resurse de instruire pentru consilierii tai in zeci de locuri. Ai la indemana multiple informatii despre produse astfel incat consilierii tai sa aiba la indemana un instrument de a-si imbunatati cunostintele.

5. Problema Instruirii de Business si Vanzari.  Clientii Platinum vor avea acces la informatii specializate de top mondial in marketing/vanzari/operatiuni.

6. Problema Diversitatii Surselor de Castig. O sursa excelenta de castig suplimentar pentru profesionistii din industrii diferite. Daca furnizezi mobila la comanda, tamplarie pvc, acoperisuri, usi sau esti constructor, daca esti arhitect sau designer, devino partenere si foloseste platforma pentru a-ti rotunji veniturile si reduce costurile.

7. Problema Noutatilor din Industrie. Nu mai ai grija trendurilor in mobilier si amenajari. Actualizam oferta si stocurile permanent in functie de ce solicita clientii in timp real.

8. Problema Capitalului. Poti deschide o afacere online sau un magazin cu un buget redus. Nu ai nevoie de stocuri mari si nici sa investesti intr-un research costisitor.

9. Problema Diversitatii Surselor de Clienti. Acces gratuit la un segment nou de clienti pentru locatiile fizice partenere, segmentul online. Acum beneficiezi si de comenzile online venite pe platforma de la clienti din orasul in care activezi si o raza de 30 de km in jurul acestuia. 

10. Problema Livrarilor catre Clienti. Putem asigura serviciile logistice pana la clientul final si eventual retur catre partener pentru partenerii din online.

  • De ce este platforma MobilierB2B o solutie inovatoare?Ofera locatiilor partenere un instrument All-In-One ce poate fi utilizat in consilierea clientilor finali, in verificarea disponibilitatii stocurilor, a pretului recomandat, in rezervarea produselor disponibile si lansarea comenzilor pentru cele la comanda.
  1. Ofera profesionistilor din arhitectura, design de interior, mobilier la comanda, tamplarie pvc, samd, un instrument de consiliere pe teren a clientilor terti, cu toate functiile de mai sus.

  2. Ofera posibilitatea tuturor persoanelor juridice din Romania si institutiilor publice sa acceseze oferte de mobilier si decoratiuni pentru proiecte proprii, cu discounturi relevante, in functie de amploarea proiectului: de la un scaun de birou pana la mobilari in horeca si proiecte rezidentiale
  • Ce planuri aveți pentru anul acesta? (campanii, proiecte, apariții, lansări MobilierB2B)

Proiectul inovator MobilierB2B -prima platformă din Romania All-In-One pentru Consiliere si Comenzi engros de articole home&deco dedicata  companiilor si profesionistilor, va avea parte de 2 lansari, una restransa, in luna iunie, la care vor participa profesionisti din industrie si una oficiala, in luna iulie, in care va fi prezentata publicului larg.

  • Ce obiective de vânzări aveți pentru anul acesta? (preconizări cifre)

Vanzarile sunt importante dar in 2023 vor fi in un obiectiv secundar.
Obiectivele principale vor fi de a stabili parteneriate puternice cu magazine de mobila, producatori de mobila la comanda, furnizori de tamplarie pvc si acoperisuri din toate orasele din Romania cu o populatie de peste 100.000 de locuitori si atragerea pe platforma a unui numar relevant de  companii si institutii care doresc sa achizitioneze mobilier si decoratiuni pentru proiecte proprii sau pentru terti, la un pret avantajos.
Estimam ca platforma va fi testata si utilizata de peste 2000 de profesionisti in anul 2023.

  • Care sunt valorile MobilierB2B?
  1. Incredere  - increzatori in noi si de incredere
  2. Integritate - respectam principiile parteneriatului in orice context
  3. Cooperare - impreuna putem mai mult
  • Care sunt beneficiile platformei?

Scopul platformei este de a rezolva problemele cu care se confrunta profesionistii din domeniu si de a genera beneficii personalizate pentru toate entitatile persoane juridice sau institutii.  De exemplu:

- Pentru magazinele de mobila si producatorii de mobila la comanda, platforma se comporta ca un instrument All-In-One ce poate fi utilizat atat pentru a consilia clientul final, pe platforma aflandu-se detalii despre produse si stocuri cat si pretul recomandat de vanzare, dar si pentru a lansa comanda catre Centrul Logistic, in contul de client regasindu-se preturile de engros personalizate.

- Pentru partenerii din domeniile conexe retailului, cum ar fi producatorii de mobila la comanda, de tamplarie pvc, vanzatorii de acoperisuri, platforma ofera posibilitatea diversificarii surselor de castig si loializarea clientilor prin oferirea unei completari de oferta.

- Pentru arhitecti si designeri platforma ofera inspiratie, solutii practice dar si o sursa de castig suplimentar.

- Pentru administratorii de afaceri ofera un control al ofertei si al adaosului comercial dar si o sursa actualizata de informatie despre cum poate fi imbunatatita gestionarea businessului.

  • Către ce fel de companii comunică platforma Mobilier B2B?

Platforma se adreseaza tuturor persoanelor juridice si institutiilor publice din Romania care doresc sa achizitioneze mobilier si decoratiuni pentru uz propriu, pentru diverse proiecte sau pentru revanzare in magazine si online, cat si profesionistilor din arhitectura si design de interior. Fiecare va beneficia de o oferta de preturi personalizata, avantajoasa, potrivita cu specificul activitatii sale. 

 

Autentificare

Ai uitat parola?